Васильківська міська Станція юних натуралістів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Дошка оголошень » Інформація

Екологічні ігри
13.01.2015, 12:48

ЕКОЛОГІЧНІ ІГРИ

Ігри екологічного спрямування дозволяють вихованцям побачити  неповторність не тільки окремого живого організму, але і екосистеми, усвідомити неможливість порушення  її цілісності, зрозуміти, що нерозумне втручання в природу може викликати істотні зміни як у середині самої екосистеми, так і за її межами. Під час ігор вирішуються такі завдання: пізнавальні, розвивальні, виховні.

Завдання:

  • Пробудження чутливості до  природних об’єктів та явищ;
  • Відкриття нового світу вражень;
  • Налагодження  безпосереднього контакту з природою;
  • Формування власного ощадливого ставлення до природи;
  • Вміння спілкуватися, працювати в колективі, знаходити спільну мову;
  • Вироблення вміння самостійно оцінювати явища й мислити.

 

ВИПРАВ ПОМИЛКУ

Хід гри:

         Керівник гуртка пише на дошці завдання. Вихованці повинні визначити правильні варіанти словосполучень і написати їх на аркушах паперу. Потім хтось зачитує свій варіант відповіді. Якщо вона правильна – учні плескають у долоні.

Завдання:

дятел

риє

з кітки на квітку

лисиця

стрибає

по траві

білка

ловить

гніздо

кріт

перелітає

через ліс

гадюка

довбає нору

в землі

метелик

будує

комах

жаба

повзе

стовбур дерева

пташка

біжить

з дерева на дерево

 

Керівник гуртка роз’ясняє помилки вихованців.

СКЛАДИ РОЗПОВІДЬ

Хід гри:

1.Керівник гуртка поділяє вихованців на декілька груп. Кожна група отримує список слів на певну тему.

Завдання: Скласти  розповідь використовуючи отримані слова.

Наприклад:

Весна, сніг, проталини, джмелі, підсніжники, проліски;

Тепло, квітень, різнокольоровий килим, ряст, медунка, мурашки;

Весняний ліс, первоцвіти, люди, квіти, оберігати природу, оберігати первоцвіти.

Слова треба написати на дошці і ті, які учень згадає в своїй розповіді, підкреслити. Це дасть змогу проконтролювати якість виконання завдання. Учні вчаться виявляти зв’язки між окремими елементами  природних систем.

2.Учні сидять за партами. Керівник гуртка роздає конверти, в яких на рівних за розміром клаптиках паперу записані окремі речення. Вихованці повинні розкласти їх у певному порядку (згори донизу) так, щоб утворилась розповідь.

              Наприклад:

Зникла сова – почали розмножуватися миші.

Якось людина сказала сові: «Нема від тебе в лісі ніякої користі».

Мало квітів, трави – корови молока не дають.

Сова повернулася до рідного лісу і все стало так, як було раніше.

Миші почали нищити гнізда бджіл та джмелів.

Погано стало людині без молока і меду.

Зникли бджоли та джмелі – нема кому запилювати квіти.

Людина вимушена була помиритися з совою.

Сова образилась і полетіла в інший ліс.

     Гра припиняється тоді, коли хтось з вихованців правильно виконає завдання. Переможець зачитує розповідь.

     Речення повинні бути невеликими за розмірами і у кількості  не більше 8-10. Гра використовується у кількох випадках: 1. Контроль знань (Розповідь складається з матеріалу домашнього завдання); 2. Під час вивчення нової теми.

Додав: admin |
Переглядів: 470 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024