Васильківська міська Станція юних натуралістів

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [7]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

На допомогу керівникам гуртків
14.11.2014, 10:59

Рекомендації керівникам гуртків:

      розширювати   всі види позаурочної  еколого - натуралістичної діяльності: пізнавальну, трудову, дослідницьку, краєзнавчу  та  поглибити еколого-етичне виховання юннатів;

     на заняттях    гуртків:

 – збагачувати  екологічні знання юннатів;

 – навчати  дітей  любити життя, природу, людей, себе, активно пізнавати світ;

 – формувати у вихованців системи екологічних знань про предмети і явища природи, тобто вивчати  самі предмети  і явища природи, зв'язки і відносин, які існують між ними;

 – розвивати моральні відчуття, формувати моральну свідомість юннатів;      привчати їх  опановувати навиками і звичками моральної поведінки.

 

 

Поради керівникам гуртків.

«Як навчити дитину творчо мислити»

     Творчість на занятті гуртка це сходинка, до якої прагнуть вихованці. Адже саме творчі люди це наше майбутнє, вони можуть легко знайти свою життєву позицію, вдосконалюють життя. Творчість це і можливість до саморозвитку, самореалізації.

      Вивчаючи особливості вихованців під час проведення заняття, кожен керівник гуртка   має змогу добирати такі завдання, що будуть сприяти розвитку творчих здібностей.

 Спрямовуючи роботу у цьому напрямку  слід враховувати кілька етапів навчання та виховання:

 1.     Початковий етап – діти вчаться копіювати окремі дії за завданням керівника гуртка, пізнають порівняння із вже вивченим, виконують окремі самостійні роботи дослідництва, навчаються робити висновки із виконаної роботи.

 2.     Репродуктивний етап – діяльність учнів під час якої вони відтворюють вже вивчену навчальну інформацію і переносять її на нові завдання, але типові, які вони вже вивчали.

 3.     Конструктивний етап -  навчання самостійно застосовувати набуті знання, самостійно зробити висновки, виконати дослідження. Як правило на цьому етапі діти виконують науково – дослідницькі роботи, висловлюють свою думку на  конкурсі - захисті .

 4.     Творчий етап – власна самостійна ініціатива, розв’язання завдань нестандартними способами, висловлювання окремої власної думки, щодо свого виконання практичних робіт чи наукового дослідження.

 

Категорія: Мої файли | Додав: admin
Переглядів: 475 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024